FlipBooth - The Pinoy Youtube - Free Pinoy 24 TV Videos And Channel Site

The Pinoy Youtube - Free Pinoy 24 TV Videos And Channel Site

Follow us in Twitter Find us in Facebook  



Be the first to test out our newest site: Awitin - Pinoy Musics @ http://www.awitin.com


 

Papa Telepon - Sule feat Rizky Official

Tags : Music

This content requires JavaScript and Macromedia Flash Player 7 or higher. Get Flash



Video Description for Papa Telepon - Sule feat Rizky Official



, jangan lupa beli kaset yang asli jangan yang bajakan , pake RBTnya juga yaa :).

Halo Assalamualaikum
Waalaikumsalam om
Halo dek papa Sulenya ada gak?
Sebentar ya om aku panggilin dulu ya


Papa telepon
Bilangin papa gak ada
Papa telepon
Bilangin papa gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada

Aduh buka begitu ki, maksudnya papa ga ada gitu
Iyah, pake diomongin

Papa telepon
Udah tadi bilang gak ada
Papa telepon
Gak ada itu gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada

Aduh kalo begitu sih ketawan boongnya
Malah dibilang begitu lagi
Aduh kacau aweweo ..
Papa kan selalu bilang kalo boong itu haram

Dan orang boong akan dimarahi Allah
Kalo boong tidak bisa tidur nyenyak
Dan orang-orang akan menjauhi kita

Papa telepon
Bilangin papa gak ada
Papa telepon

Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada



Anakku sayang maafkan papamu ini
Papa janji gak akan mengulangi lagi
Kita hidup di dunia hanya sementara
Amal baik yang akan diterima Allah

Papaku sayang jangan suka lupa lagi
Buat aku papa telandan bagi hati
Jangan mara padaku kalau ku begini
Aku selalu sayang sama papa Sule

Papa telepon
Ada sekarang mah
Papa telepon
Ok
Sekarang sih papa gak lupa lagi
Sekarang sih papa gak lupa lagi
Ok



Ampun Rizky papa minta maaf
Papa khilaf papa mohon
Papa sudah mengajari yang tidak baik sama Rizky
Padahal berbohong itu dosa masya Allah

Papa telepon
Iya ini ada
Papa telepon
Telepon mulu ada
Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada



Waduh Rizky teh kumaha teh
Katanya boong itu tidak boleh
Kan papa ini ada dibilang gak ada
Eh malah becanda kayak pelawak aja
Becanda yang penting Rizky gak ngebohong kan
Papa telepon



, jangan lupa beli kaset yang asli jangan yang bajakan , pake RBTnya juga yaa :).

Halo Assalamualaikum
Waalaikumsalam om
Halo dek papa Sulenya ada gak?
Sebentar ya om aku panggilin dulu ya


Papa telepon
Bilangin papa gak ada
Papa telepon
Bilangin papa gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada

Aduh buka begitu ki, maksudnya papa ga ada gitu
Iyah, pake diomongin

Papa telepon
Udah tadi bilang gak ada
Papa telepon
Gak ada itu gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada

Aduh kalo begitu sih ketawan boongnya
Malah dibilang begitu lagi
Aduh kacau aweweo ..
Papa kan selalu bilang kalo boong itu haram

Dan orang boong akan dimarahi Allah
Kalo boong tidak bisa tidur nyenyak
Dan orang-orang akan menjauhi kita

Papa telepon
Bilangin papa gak ada
Papa telepon

Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada



Anakku sayang maafkan papamu ini
Papa janji gak akan mengulangi lagi
Kita hidup di dunia hanya sementara
Amal baik yang akan diterima Allah

Papaku sayang jangan suka lupa lagi
Buat aku papa telandan bagi hati
Jangan mara padaku kalau ku begini
Aku selalu sayang sama papa Sule

Papa telepon
Ada sekarang mah
Papa telepon
Ok
Sekarang sih papa gak lupa lagi
Sekarang sih papa gak lupa lagi
Ok



Ampun Rizky papa minta maaf
Papa khilaf papa mohon
Papa sudah mengajari yang tidak baik sama Rizky
Padahal berbohong itu dosa masya Allah

Papa telepon
Iya ini ada
Papa telepon
Telepon mulu ada
Halo om sih papa bilang gak ada
Halo om sih papa bilang gak ada



Waduh Rizky teh kumaha teh
Katanya boong itu tidak boleh
Kan papa ini ada dibilang gak ada
Eh malah becanda kayak pelawak aja
Becanda yang penting Rizky gak ngebohong kan
Papa telepon

Brought to you by http://www.flipbooth.com - FlipBooth - Free Pinoy 24 TV


Comments
maha emoth

nice you nd beby boy good song. dear .
Afifah Lee

Gud job 
Ambu asang

ini duplikat "baba Telephone"
Mikael Mamuaya

PAPA TELEPON
Mikael Mamuaya

Limadara183
andika kurniiaputra

lagu nya bagus dan akep !


Having problems with the video?
  • If there are multiple servers, you can choose between different servers. Click on Server 1, Server 2, etc...
  • We recommend that you have a high-speed Internet connection because of the High Definition and length of the videos. Pause the player for a while to let it buffer if your Internet speed is slow, and then play it again. 5 minutes is recommended.
  • In some videos, you may need to click the NEXT button to proceed watching.


F.A.Q.
  • There is an ad blocking the video. What do I do?
    We need these advertisements to fund the site so that you can watch videos for free. Refresh the page (may be multiple times) to make them disappear.

  • What is that music in the background?
    The background music you here may come from advertisements. Try refreshing the page to disable them or find the icon in the bottom left corner of the advertisement and click it to close it.

  • It always say "buffering" and keeps stopping.
    Your Internet connection may be slow. Try pausing the video for a while before resuming. It is recommended to pause the movie for about 5 minutes. In extreme cases, try pausing up to 30 minutes.

  • Video not found or 404 error?
    The server the movie is hosted may be down or have been deleted. In this case, try choosing a different server.

  • What should my Internet speed need to be?
    The recommended (not required) speed is 3Mbps/3000Kbps and above. To check your speed, go to http://www.speakeasy.net/speedtest/

  • What else do I need?
    You may also need to have either or both of these plugins installed: Adobe Flash Player and Microsoft Silverlight.



News Report:


‘Horrible’ traffic as travelers come back to Manila after Lenten break

Long queues formed at expressways leading to Metro Manila on Sunday afternoon as travelers continued to return from their Holy Week vacation in the provinces.

Tweets by the Toll Regulatory Board as of 5 p.m. indicated the queues stretched up to 20 km long at the STAR Tollway, and 8 to 9 kms at the North Luzon Expressway.

As of 5:05 p.m., the TRB said the STAR Tollway's Sto. Tomas toll plaza northbound had a queue of about 20 km, while traffic was light to moderate at the rest of the tollway main line and toll plazas.

It added that as of 4:59 p.m., the queue at the Calamba toll plaza northbound was 1.5 km long while that at Ayala toll plaza northbound stretched for 200 meters.

On the other hand, the Bocaue toll plaza's southbound part at the NLEX saw a queue of 1 km, and a queue of "8 to 9 km" at the San Simon area as of 4:59 p.m.

Heavy traffic has also been reported at the Mabalacat exit of the  Subic–Clark–Tarlac Expressway (SCTEX).

Meanwhile, at the SLEX, a queue of vehicles stretching 1.7 kilometers has been reported at the northbound lane of Calamba toll plaza, indicating heavy traffic.

A tweet by GMA News' Joseph Morong as of 4:43 p.m. showed the long lines of vehicles at the Bocaue toll plaza.

Traffic was also "horrible" from Tagaytay with both lanes occupied in some parts of Silang in Cavite, GMA News' Victoria Tulad added.

 Horrible traffic coming from Tagaytay, both lanes occupied at some parts of Silang, Cavite. pic.twitter.com/nB8gTdq5ku | via @victoriatulad

— DZBB Super Radyo (@dzbb) April 20, 2014— Joel Locsin and Xianne Arcangel/JDS, GMA News





Buy Ads Directly on this website


Subscribe To
Url
Twitt This Add To Facebook Add To Blinklist Add To Technorati Add To Del.icio.us Digg This Video Add To Reddit Stubmle This Video



Related Videos